Ott hagytam abba a story mesélését, hogy meg voltunk sértődve egymásra. Azóta sok minden történt.

Azóta volt egy ballagás. Befestettem a hajam, barnára. Úgy gondoltam jobb nekem, ha orvosira nem Dr.Szösziként megyek. Leadtam 5 kilót. Mostmár 55 helyett 50 kg vagyok. Járok aerocozni és edzőterembe. Ha jó idő van, akkor futok. Tehát le tudtam magam foglalni, hogy ne gondoljak semmi hülyeségre. Szóval ballagás. Én tartottam a beszédet, nagyon megható lehettem, mert mindenki sírt csak én nem. :P Még a tanárok is. Beszéd után odajött hozzám. Mondom, kb hónapok óta nem beszélünk egymással úgy, mint régebben. Megdícsérte, hogy ügyesen megírtam a szöveget, azt mondta, hogy nem is tudott volna másvalakit elképzelni a helyemben. Aztán halkan szóvátette, hogy megváltoztam. Megkérdezte,hogy minden rendben van e. Lehet aggódott értem? Pff, nem hiszem. Mostmár úgy gondolom, hogy bármelyik tanár ugyanígy megkérdezhette volna, hiszen tényleg radikális és szembetűnő a változás. Mondta, hogy csinos vagyok, ennek sem kerítek most túl nagy feneket, elvégre mert volna mást mondani, ott helyben döföm át a virágok szárával. :D

Naja, azóta tanulok. Megvoltak az írásbelik, az emelt biosz, emelt kémia megvan a két nyelvvizsgám, sz'al jól állok. Igaz a magyar szövegértésnél kicsit kifutottam az időből és el is csesztem a kutatós kérdést, de mindegy. Nem érdekel.

Nem jártam be kémia konzultációra csak biosz konzultációra. Nem azért, hogy lássam mi a reakciója, hanem, hogy lássam mi az én reakcióm. Egész jól tűröm. Pedig amikor szerenádoztunk!

Szerenád. Írásbelik és ballagás előtt. Nála is voltunk, és elintézte, hogy a neje és a kisfia ne legyenek ott. Ez alkalommal voltunk fent a leghosszabban tanárnál. Délután 5re mentünk és este 11ig voltunk ott! Volt minden, kaja pia stb. Nagyon jól főz baszki <3 Próbáltam kicsit háttérben maradni, többiek furcsállták is. Mondom, ők nem tudnak az egészről semmit. Egy szó mint száz, szerenád után nagyon ki voltam akadva,mivel nem nagyon beszélgettünk és tök hűvös volt velem.

A bejegyzés trackback címe:

https://storyaboutme.blog.hu/api/trackback/id/tr842005728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása