Hogy hogyan is kezdjek bele?

Nos, először is: A blog célja, hogy túl tudjak lépni életem egy szakaszán. Ez pedig a középiskola. Na ja, High School...musical nélkül. Minannyian tudjuk, hogy kemény dolog.

Anett vagyok.(Jajj, természetesen NEM az igazi nevem.) Végzős vagyok, érettségi előtt állok. Pár hét. Tanulnom kéne, viszont nem tudok. Teljesen elkalandoznak a gondolataim, és úgy érzem, ahhoz, hogy tovább tudjak lépni, le kell írjam ezeket a gondolatokat.

A blog rólam fog szólni. Rólam és egy tanáromról. Igen. Volt már valaha olyan érzésetek, hogy beleszerettetek egy tanárotokba vagy éppenséggel tanárnőtökbe? Talán mindenkivel megesik egyszer, hogy szerelmes lesz egy tanárába. Legalábbis én evvel áltatom magam. Na igen. A következő problémám az önálltatás. Sok mindennel áltattam magam az előző években. Nade had kezdjem a leges-leges legelejéről.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://storyaboutme.blog.hu/api/trackback/id/tr91927101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása